Een bestelling plaatsen met jouw ontwerp:
Je kunt contact met ons opnemen gedurende openingstijden via chat. Geef het nummer van jouw winkelmandje aan ons door, dat zichtbaar wordt nadat jij op “Ontwerp opslaan” hebt geklikt. Wij helpen je graag verder.
Wanneer je klaar bent met winkelen, ga dan naar jouw winkelmandje, controleer je bestelling en ga door naar de kassa.
Controleer de bestelstatus door jouw bestelnummer en e-mailadres in te voeren en ontvang een besteloverzicht.
Een bestelling die op de wachtlijst staat of de status nieuwe bestelling heeft, kan nog gewijzigd of geannuleerd worden.
We beginnen vaak zo snel mogelijk met het bedrukken van jouw product. Neem a.u.b. direct contact met ons op via chat of e-mail en vermeld hierbij je ordernummer, zodat wij kunnen zien of het nog mogelijk is jouw bestelling te wijzigen of annuleren.
Als jij jouw bestelling wil annuleren, na het controleren van de bestelstatus, kunnen we, naar eigen goeddunken, terugboekingskosten in rekening brengen.,
Annuleringen
We verzenden wereldwijd. De bezorgkosten vind je terug op elke productpagina, wanneer je op 'Levering' klikt. Deze kosten zijn afhankelijk van het aantal items dat je bestelt.
Bekijk de actuele bezorgkosten van jouw bestelling:
Je ontvangt automatisch een verzendbevestiging via e-mail wanneer jouw bestelling is verzonden. Afhankelijk van de bezorgmethode die jij hebt geselecteerd, worden details van de bezorgdienst en het verzendnummer of de trackingcode weergegeven. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan voor de zekerheid ook de spam-folder en voeg ons toe aan jouw contactenlijst.
Jouw bestelling is verzonden via: "TRANSPORTBEDRIJF"
Referentienummer: "00000..."
Verzenddatum: "DD/MM/YYYY"
Tips:
De facturen worden niet automatisch bij de bestellingen geleverd. Bestellingen buiten de EU worden wel voorzien van de juiste douanepapieren.
Heb jij al een account?